POSTUPAK REKLAMACIJE
www.vasdom.hr internetske trgovine
I. Opće odredbe
1.1 Ovaj žalbeni postupak vodi se u skladu sa Zakonom br. 40/1964 Zb. Građanski zakonik s izmjenama i dopunama (dalje u tekstu: Građanski zakonik), Zakon br. 250/2007 Zb. o zaštiti potrošača, s izmjenama i dopunama (u daljnjem tekstu “Zakon o zaštiti potrošača”), Zakon br. 102/2014 Zb. o zaštiti potrošača pri prodaji robe ili pružanju usluga na temelju ugovora sklopljenog na daljinu ili ugovora sklopljenog izvan prostorija Prodavatelja, s izmjenama i dopunama, te Zakon br. 22/2004 Zb. o elektroničkoj trgovini s izmjenama i dopunama. I regulira pravni odnos između Prodavatelja, a to je:
1.2.Prodavatelj je tvrtka
Naziv tvrtke: Bontour Hungary Kft.
Registrirano sjedište: 1174 Budapest, Régivám köz 4, Mađarska
Zapísaná v: Metropolitanski sud registra
Matični broj tvrtke: 01 09 208840
Broj telefona: HU25330287
Bankovni račun: IBAN: HU18117630862185588100000000
Prodavatelj je obveznik PDV-a / Porez na dodanu vrijednost / (u daljnjem tekstu “Prodavatelj”) i svaka osoba koja je Kupac robe ili usluga koje Prodavatelj nudi na web stranici Prodavatelja i koja djeluje kao potrošač u skladu s odredbe Općih uvjeta objavljenih na web stranici, sjedište Prodavatelja, ovaj Žalbeni postupak i relevantni zakoni koji definiraju potrošača, u skladu s važećim zakonodavstvom Republike Slovačke, a posebno zakonima: Zakon br. 102/2014 Zb. o zaštiti potrošača u prodaji robe ili pružanju usluga na temelju ugovora sklopljenog na daljinu ili ugovora sklopljenog izvan prostorija Prodavatelja, izmijenjen, Zakon br. 250/2007 Zbornik o zaštiti potrošača s izmjenama i dopunama i Zakon br. 40/1964 Col. Civil Code s izmjenama i dopunama
1.3. Kontakt putem e-pošte i telefonski kontakt s Prodavateljem je:
1.4 Adresa za slanje dokumenata, pritužbi, odustajanja od ugovora i je:
Bontour Hungary Kft., 1174 Budapest, Régivám köz 4, Mađarska / Prodavatelj osigurava dostavu robe po cijeni od 9,90 € /
1.5 Ovim Pritužbenim postupkom uređuju se prava i obveze Kupca, koji je potrošač u ostvarivanju prava od nedostataka robe (robe) ili usluge sukladno sklopljenom ugovoru o kupoprodaji na daljinu s Prodavateljem putem e-trgovine Prodavatelja www. vasdom.hr
1.6 Kupac je svaka osoba (fizička ili pravna osoba) koja je sklopila kupoprodajni ugovor s Prodavateljem, putem web stranice Prodavatelja ili drugog sredstva komunikacije na daljinu.
1.7. Potrošač je Kupac, koji je fizička osoba i koji ne djeluje u okviru svojih poslovnih aktivnosti prilikom sklapanja kupoprodajnog ugovora putem Internet stranice Prodavatelja.
1.8.Ovim žalbenim postupkom uređuju se pravni odnosi između Kupca koji su potrošači i Prodavatelja. S izuzetkom točke 4.12. ovog žalbenog postupka (izjava Prodavatelja o jamstvenom roku u slučaju da Kupac ne nastupa kao potrošač).
1.9. Proizvodi (u daljnjem tekstu: "Stvari") su robe, usluge koje su namijenjene prodaji i također su objavljeni na web stranici Prodavatelja.
1.10 Pojam Roba također uključuje elektronički sadržaj koji nije isporučen na materijalnom mediju.
II. Linkovi
2.1 Opće odredbe Zakona br. 40/1964 Zb. Građanskog zakonika s izmjenama i dopunama, kao i posebnim propisima, posebice Zakonom br. 102/2014 Zb. o zaštiti potrošača pri prodaji robe ili pružanju usluga na temelju ugovora sklopljenog na daljinu ili ugovora sklopljenog izvan prostorija Prodavatelja i Zakona br. 250/2007 Zbornik o zaštiti potrošača.
2.2. Pravni odnosi koji proizlaze iz ostvarivanja prava iz odgovornosti za nedostatke između Prodavatelja i Kupca koji je pravna ili fizička osoba poduzetnik koji djeluje u okviru svoje poslovne djelatnosti/osobe koje nisu u poziciji potrošača / uređeni su Zakonom br. 513/1991 Zb. Trgovački zakon s izmjenama i dopunama. S izuzetkom točke 4.12. ovog žalbenog postupka (izjava Prodavatelja o jamstvenom roku u slučaju da Kupac ne nastupa kao potrošač).
2.3 Sukladno § 3. st. 1, slovo n), Zakon br. 102/2014 Coll., Prodavatelj obavještava potrošača da ne postoje posebni kodeksi ponašanja na koje se Prodavatelj obvezao da će ih se pridržavati, pri čemu Kodeks ponašanja znači sporazum ili skup pravila koji definiraju ponašanje Prodavatelja koji se obvezao da će se pridržavati ovog Kodeksa ponašanja u vezi s jednom ili više specifičnih poslovnih praksi ili industrija, osim ako to nije predviđeno zakonom ili drugim zakonodavstvom ili mjerom javnih ovlasti) koje se prodavatelj obvezao pridržavati, i način na koji koje potrošač može upoznati s njima ili ih dobiti; formulacija.
III. Odgovornost prodavatelja za nedostatke proizvoda (robe i usluge)
3.1.Prodavatelj je dužan isporučiti stvar (robu) ili uslugu u skladu sa sklopljenim kupoprodajnim ugovorom, odnosno u traženoj kvaliteti, količini i bez nedostataka (činjeničnih, pravnih).
3.2.Prodavatelj je odgovoran za nedostatke u prodanoj stvari ili usluzi kada ih preuzme Kupac. Ukoliko se artikli ne koriste, Prodavatelj je odgovoran za nedostatke koji nastanu nakon preuzimanja artikla tijekom jamstvenog roka (jamstva). Prodavatelj preporuča da Kupac bez nepotrebnog odgađanja zatraži od Prodavatelja nedostatke robe ili usluge. Za rabljene artikle Prodavatelj nije odgovoran za nedostatke uzrokovane njihovom uporabom ili istrošenošću. U slučaju prodanih artikala po nižoj cijeni, ne odgovara za nedostatak za koji je ugovorena niža cijena.
3.3 Kupac ima pravo pregledati prodani predmet ili uslugu prije preuzimanja.
IV. Jamstvo
4.1. Jamstveni rok je 24 mjeseca. Jamstveni rok za rabljeni artikl je 12 mjeseci. Jamstveni rokovi počinju teći od dana primitka artikla ili usluge od strane Kupca.
4.2.Ako se ne radi o stvarima koje se brzo kvare ili rabljenim stvarima, Prodavatelj je odgovoran za nedostatke koji nastanu nakon preuzimanja robe tijekom jamstvenog roka (jamstva). Jamstveni rok je 24 mjeseca. Ako je rok korištenja označen na prodanom artiklu, njegovom pakiranju ili uputama priloženim uz njega, jamstveni rok ne prestaje prije isteka tog roka.
4.3.Ako se radi o rabljenom artiklu, Kupac i Prodavatelj se mogu dogovoriti o kraćem jamstvenom roku, ali ne kraćem od 12 mjeseci.
4.4.Za artikle koji su namijenjeni za dulje korištenje posebnim propisima je jamstveni rok duži od 24 mjeseca. Jamstveni rok duži od 24 mjeseca može se odnositi samo na neki dio artikla.
4.5 Na zahtjev Kupca, Prodavatelj je dužan dati pismeno jamstvo (jamčevalni list). Ako priroda stvari to dopušta, umjesto jamstvenog lista dovoljno je izdati dokaz o kupnji.
4.6 Izjavom u jamstvenom listu izdanom Kupcu ili u oglasu Prodavatelj može dati jamstvo koje prelazi opseg jamstva propisan ovim Zakonom. Uvjete i opseg ovog jamstva Prodavatelj će navesti u jamstvenom listu.
4.7.Jamstveni rokovi počinju teći od preuzimanja artikla od strane Kupca. Ako će kupljeni predmet staviti u pogon neki poduzetnik koji nije Prodavatelj, jamstveni rok počinje teći od dana puštanja artikla u pogon, ako je Kupac naručio puštanje u rad najkasnije tri tjedna nakon preuzimanja stavku i osigurao potrebnu suradnju za uredno i na vrijeme izvršenje usluge.
4.8.Ukoliko dođe do zamjene za novi artikl, jamstveni rok počinje ponovno teći od primitka novog artikla.
4.9.Ako dođe do zamjene dijela novog predmeta gdje to priroda predmeta dopušta. Jamstveni rok za ovaj dio ponovno počinje teći od primitka novog artikla. Isto vrijedi i ako se zamijeni dio stvari koji je zajamčen.
4.10.Prava odgovornosti za nedostatke predmeta obuhvaćenih jamstvenim rokom prestaju važiti ako se nisu primjenjivala tijekom jamstvenog roka.
4.11 Jamstveni rok se produljuje za vrijeme za koje je roba bila u reklamaciji. Prava iz odgovornosti za nedostatke robe, za koje vrijedi jamstveni rok, prestaju ako nisu ostvarena tijekom jamstvenog roka.
4.12 U vezi s § 429, par. 2 Zakona br. 513/1991 Zb. Trgovački zakon, u izmjenama i dopunama, Prodavatelj izjavljuje da u slučaju duljine jamstvenog roka u poslovnim odnosima između Prodavatelja i Kupca, koji ne nastupa kao potrošač, Prodavatelj preuzima jamstvo za kvalitetu robe i usluge u trajanju od 12 mjeseci.
Jamstveni rok počinje teći sukladno odredbama čl. IV, točka 4.1. ovog žalbenog postupka.
V. Postupak za ostvarivanje prava iz odgovornosti za nedostatke (Prigovori)
5.1. Kupac ima pravo ostvariti prava iz odgovornosti za nedostatke robe, robe ili usluge na adresi: Bontour Hungary Kft. Registrirano sjedište: 1174 Budapest, Régivám köz 4, Mađarska / Prodavatelj osigurava dostavu robe po cijeni od 9,90 € /
Kupac uvijek može ostvariti pravo na podnošenje prigovora osobno u bilo kojem prostoru Prodavatelja u kojem je prihvaćanje prigovora zbog prirode stvari moguće, ili u sjedištu Prodavatelja, ili putem trećih osoba, npr. prijevozničke tvrtke, kurirske tvrtke, Slovenská pošta ai. Prodavatelj preporuča Kupcima da za podnošenje reklamacije koriste obrazac za reklamaciju. Ovaj obrazac je slobodno dostupan na web stranici Prodavatelja.
U slučaju reklamacije, Prodavatelj preporuča Kupcu da dostavi račun, jamstveni list ili drugi dokument koji dokazuje kupnju zatražene robe ili usluge od Prodavatelja. Prodavatelj preporuča da Kupac prilikom reklamacije opiše nedostatak robe ili usluge.
5.1.1. Ako Kupac prigovori na robu ili uslugu osim osobno, Prodavatelj preporuča Kupcu da pošalje robu zajedno s detaljnim opisom kvara i robom koja dokazuje kupnju robe od Prodavatelja (npr. dokaz o plaćanju , račun, jamstveni list), zbog ubrzanja postupka reklamacije.
5.1.2. U slučaju reklamacije preporučamo slanje robe preporučenom poštom. Prodavatelj preporuča da se roba ne šalje u obliku pouzeća, koju neće preuzeti Prodavatelj.
5.1.3 Prodavatelj je dužan potrošaču izdati potvrdu prilikom reklamacije. Ako je reklamacija učinjena putem međugradske komunikacije, Prodavatelj je dužan potrošaču odmah dostaviti potvrdu o prigovoru; ako potvrdu nije moguće dostaviti odmah, mora se dostaviti bez nepotrebnog odgađanja, a najkasnije zajedno s dokazom o prigovoru; Potvrda reklamacije ne mora biti dostavljena ako potrošač ima mogućnost dokazati tvrdnju na drugi način.
5.1.4. Prodavatelj je dužan izdati pisani dokument o rješavanju prigovora najkasnije u roku od 30 dana od dana podnošenja prigovora, a najkasnije zajedno s dokumentom o rješavanju prigovora, ako je tekao rok za rješavanje prigovora. trčati
5.2 Rješavanje prigovora ne utječe na pravo potrošača na naknadu štete prema posebnom propisu.
5.3. Prodavatelj je dužan odrediti način rješavanja prigovora prema § 2. dopis. m) Zakona br. 250/2007 Zb. s izmjenama i dopunama (postupanje s pritužbama znači prekid postupka prigovora predajom popravljenog proizvoda, zamjenom proizvoda, povratom kupovne cijene proizvoda, plaćanjem razumnog popusta na cijenu proizvoda, pismenim zahtjevom za preuzimanje ili obrazloženim odbijanjem) odmah, u složenim slučajevima najkasnije u roku od 3 radna dana od dana reklamacije, u opravdanim slučajevima, posebno ako je potrebna složena tehnička ocjena stanja proizvoda ili usluge, najkasnije 30 dana od dana reklamacije. Nakon utvrđivanja načina postupanja po prigovoru, prigovor će se odmah riješiti, au opravdanim slučajevima prigovor se može riješiti naknadno; međutim, rješavanje prigovora ne može trajati dulje od 30 dana od dana prigovora. Ako predmet prigovora prodavatelj preuzme kasnije od dana prigovora, rokovi za rješavanje prigovora iz ovog stavka počinju teći od dana preuzimanja predmeta od strane prodavatelja; ali najkasnije od trenutka kada prodavatelj spriječi ili spriječi preuzimanje predmeta reklamacije. Nakon isteka roka za rješavanje reklamacije, potrošač ima pravo odustati od ugovora ili ima pravo zamijeniti proizvod (predmet reklamacije) za novi proizvod.
5.4.Ako je potrošač uložio prigovor na proizvod tijekom prvih 12 mjeseci od kupnje, Prodavatelj može riješiti prigovor odbijanjem samo na temelju profesionalne prosudbe; Neovisno o ishodu stručnog ocjenjivanja, od potrošača se možda neće zahtijevati da nadoknadi trošak stručnog ocjenjivanja ili druge troškove povezane s stručnim ocjenjivanjem. Prodavatelj je dužan potrošaču dostaviti presliku stručne ocjene kojom se obrazlaže odbijanje reklamacije najkasnije u roku od 14 dana od dana rješavanja prigovora.
5.5.Ako je potrošač uložio reklamaciju na proizvod nakon 12 mjeseci od kupnje, a Prodavatelj ju je odbio, osoba koja je reklamaciju obvezna je u dokumentu za rješavanje reklamacije navesti kome potrošač može poslati proizvod na stručnu procjena. Ako se proizvod šalje na stručnu ocjenu ovlaštenoj osobi, troškove vještačenja, kao i sve ostale s tim u vezi, svrsishodno nastale troškove snosi Prodavatelj, neovisno o rezultatu vještačenja. Ukoliko potrošač stručnom ocjenom dokaže odgovornost Prodavatelja za nedostatak, može ponovno podnijeti reklamaciju; jamstveni rok ne teče tijekom stručne procjene. Prodavatelj je dužan potrošaču u roku od 14 dana od dana ponovnog podnošenja reklamacije nadoknaditi sve troškove učinjene za stručnu ocjenu, kao i sve povezane namjenski nastale troškove. Ponovno podneseni zahtjev ne može se odbiti.
5.6. Potrošač ima pravo na naknadu nužnih troškova (osobito poštarine koju je platio prilikom slanja reklamirane robe) koje je imao u vezi s ostvarivanjem zakonitih prava iz odgovornosti za nedostatke robe i usluga. U slučaju odustajanja zbog nedostatka stvari ili usluge, potrošač ima pravo i na naknadu troškova takvog odustajanja.
5.7. Zahtjevi ocjenjivanja u smislu točke 5.4. ovog članka:
Stručna procjena mora uključivati:
a) identifikaciju osobe koja obavlja stručnu ocjenu,
b) precizna identifikacija proizvoda koji se razmatra,
c) opis stanja proizvoda,
d) rezultat procjene,
e) datum kada je izvršena stručna procjena.
5.8. Ako priroda proizvoda to dopušta, potrošač će prilikom reklamacije proizvod predati Prodavatelju (označenoj osobi). Ako priroda proizvoda ne dopušta isporuku proizvoda prodavatelju (označenoj osobi), potrošač može zatražiti otklanjanje kvara na mjestu gdje se proizvod nalazi ili dogovoriti način transporta proizvoda s prodavač (označena osoba).
5.9. Razdoblje od ostvarivanja prava na odgovornost za nedostatke do trenutka kada je Kupac bio dužan preuzeti predmet nakon obavljenog popravka ne uračunava se u jamstveni rok. Prodavatelj je dužan Kupcu izdati potvrdu o tome kada je ostvario pravo, kao io popravku i njegovom trajanju.
VI. Prava kupca u ostvarivanju prava iz odgovornosti za nedostatke
6.1. U slučaju kvara koji se može otkloniti, Kupac ima pravo da ga besplatno, pravodobno i propisno otkloni. Prodavatelj je dužan otkloniti nedostatak bez nepotrebnog odgađanja.
6.2. Kupac može, umjesto otklanjanja kvara, zahtijevati zamjenu artikla ili, ako se nedostatak odnosi samo na dio artikla, zamjenu dijela, ako Prodavatelj ne snosi nesrazmjerne troškove zbog cijene robe ili ozbiljnosti kvara.
6.3. Umjesto otklanjanja kvara, Prodavatelj uvijek može zamijeniti neispravan artikl za savršen, ako to ne uzrokuje ozbiljne poteškoće za Kupca.
6.4.Ukoliko se radi o nedostatku koji se ne može otkloniti i koji sprječava da se stvar pravilno koristi kao stvar bez nedostataka, Kupac ima pravo zamijeniti stvar ili ima pravo odustati od ugovora. Ista prava imaju Kupac u slučaju otklonivih nedostataka, ali ako Kupac ne može pravilno koristiti predmet zbog ponavljanja kvara nakon popravka ili zbog većeg broja nedostataka.
6.5. U slučaju drugih nepopravljivih nedostataka, Kupac ima pravo na razumni popust na cijenu artikla.
VII. Završne odredbe
7.1 Ovaj žalbeni postupak sastavni je dio Općih uvjeta i Načela i uputa o zaštiti osobnih podataka ove web stranice. Dokumenti - Opći uvjeti i Načela i upute o zaštiti osobnih podataka ove Internet stranice objavljeni su na domeni Internetske stranice Prodavatelja.
7.2. U slučaju promjene žalbenog postupka, odnos između Kupca i Prodavatelja regulirat će se Žalbenim postupkom koji je važeći i na snazi u trenutku sklapanja Ugovora o kupoprodaji, do trenutka njegovog raskida.
7.3 Ovaj žalbeni postupak je valjan i učinkovit nakon objave na web stranici Prodavatelja.