1. Koje je vrijeme isporuke? 

Vrijeme obrade: 0-1 radni dan (ponedjeljak - petak) 

Vrijeme isporuke: 1-3 radna dana (ponedjeljak - petak) 

2. Mogu li preuzeti naručeni proizvod osobno? 

Osobno preuzimanje nije moguće. Zahvaljujemo na razumijevanju! 

3. Kako mogu platiti naručeni namještaj? 

Možete birati između sljedećih načina plaćanja: plaćanje pouzećem, online plaćanje kreditnom karticom ili bankovni prijenos. 

4. Koja je cijena poštarine? 

  • Za narudžbe između 0–50€ trošak dostave je 5,9€
  • Za narudžbe između 50–100€ trošak dostave je 7,9€
  • Za narudžbe između 100–150€ trošak dostave je 9,9€
  • Za narudžbe između 150–200€ trošak dostave je 12,9€
  • Za narudžbe između 200–300€ trošak dostave je 16,9€
  • Za narudžbe između 300–500€ trošak dostave je 22,9€
  • Za narudžbe između 500–1000€ trošak dostave je 26,9€
  • Za narudžbe od 1000€ i više, trošak dostave je 35,9€

5. Kako mogu naručiti proizvod? 

Narudžbu možete izvršiti putem naše web stranice ili e- mailom na info@vasdom.hr . Ako proizvod želite naručiti putem e-maila, pošaljite nam sljedeće podatke: ime i prezime, adresu, telefonski broj, odabrani način plaćanja, odabrani način dostave, naziv i broj proizvoda i količinu. Ako imate bilo kakvih pitanja, rado ćemo Vam pomoći kontaktom na tel. broj +385998241069 utorak - petak od 9:00 do 16:00 sati. 

6. Kako mogu znati gdje je moja narudžba? 

Za više informacija o statusu Vaše narudžbe nazovite +385998241069 ili pišite na info@vasdom.hr . Navedite broj narudžbe i obavijestit ćemo Vas o statusu Vaše narudžbe i, ako je moguće, procijenjenom vremenu isporuke. 

7. Izdaju li se R1 računi poslovnim subjektima? 

Izdajemo R1 račune s PDV-om od 0%. 

8. Kako mogu otkazati narudžbu? 

Ako iz bilo kojeg razloga želite otkazati narudžbu, to možete učiniti na +385998241069 ili na e-mail adresu info@vasdom.hr. 

9. U koje doba dana se odvija dostava? 

Nastojimo fleksibilno prilagoditi vrijeme isporuke. Naš kurir će Vas kontaktirati na dan dostave.

10. Što učiniti ako je namještaj neispravan ili oštećen? 

Primijetite li bilo kakvu štetu, obratite nam se na info@vasdom.hr e-mail adresu ili na telefonski broj +385998241069. Jamstveni list i fotografiju oštećenja pošaljite na info@vasdom.hr. Slike ćemo proslijediti proizvođaču i pokušati riješiti problem u roku od 15 do 30 radnih dana od podnošenja pritužbe. 

11. Što trebam učiniti ako želim vratiti namještaj? 

Ako želite vratiti naručeni proizvod, pošaljite nam e-mail na info@vasdom.hr adresu ili nas nazovite na telefonski broj +385998241069. Poslati ćemo kurira po Vašu robu u roku od dva tjedna od podnošenja pritužbe. Čim se proizvod vrati u naše skladište i potvrdimo da nisu prekršeni jamstveni uvjeti, vratit ćemo Vam iznos cijene proizvoda na broj Vašeg bankovnog računa u roku od 72 sata.