Internet trgovina www.vasdom.hr

 

Dobro došli na web-mjesto www.vasdom.hr kojim upravlja tvrtka Bontour Hungary Kft. sa sjedištem: Régivám köz 4, 1174 Budapest, Mađarska (dalje u tekstu: tvrtka).

Ovi se Opći uvjeti poslovanja primjenjuju na sve aktivnosti omogućene u internetskoj trgovini koja je dostupna na www.vasdom.hr (dalje u tekstu: web-mjesto). Opći uvjeti poslovanja obvezujući su za sve korisnike. Molimo Vas da ih pažljivo pročitate. Ako se ne slažete s bilo kojim dijelom ovih Općih uvjeta poslovanja ili ako se u potpunosti ne slažete s njima, ne smijete upotrebljavati naše web-mjesto i naše usluge. Opći uvjeti poslovanja predstavljaju valjani ugovor sklopljen između Vas i tvrtke.

Web-mjesto dostupno je „takvo kakvo jest”, a tvrtka ne pruža jamstva, ni neizravno ni izravno, koja se odnose na pravo vlasništva, marketing ili prikladnost za bilo koju svrhu proizvoda koji su predstavljeni na web-mjestu.

Vlasnik web-mjesta postupat će s dužnom pažnjom kako bi pokušao osigurati da podaci navedeni na web-mjestu budu detaljni i ažurni. Istodobno, vlasnik web-mjesta zadržava pravo izmijeniti sadržaj web-mjesta ili ga prestati dopunjavati u bilo kojem trenutku, bez prethodne najave. Osim toga, vlasnik web-mjesta može izmijeniti usluge, proizvode, cijene ili programe opisane na ovom web-mjestu u bilo kojem trenutku i bez najave.

  • DEFINICIJE

Tvrtka je tvrtka Bontour Hungary Kft. koja je vlasnik web-mjesta www.vasdom.hr i upravlja njime.

Web-mjesto je web-mjesto dostupno na https://vasdom.hr, kojom upravlja tvrtka, i u okviru koje djeluje internetska trgovina.

Korisnik je svaka fizička osoba koja se koristi web-mjestom.

Kupac (ili „Vi” ) je svaka fizička osoba koja izvrši kupnju u internetskoj trgovini.

Potrošač je fizička osoba koja nabavlja ili upotrebljava robu i usluge u svrhe izvan opsega njegove profesionalne djelatnosti ili djelatnosti s ciljem ostvarenja dohotka. Za potrebe ovih Općih uvjeta poslovanja svi kupci smatraju se i potrošačima.

  • VASDOM.HR INTERNETSKA TRGOVINA

Općim uvjetima poslovanja utvrđuje se rad internetske trgovine, definiraju prava i obveze korisnika i internetske trgovine te uređuje poslovni odnos između internetske trgovine i kupca. Opći uvjeti poslovanja koji vrijede u trenutku kupnje (u trenutku kada se vrši internetska narudžba) obvezujući su za kupca. Svaki put kada se izvrši narudžba, korisnik će biti obaviješten o Općim uvjetima poslovanja. Izvršavanjem narudžbe korisnik potvrđuje da je obaviješten o ovim Općim uvjetima poslovanja.

Potvrda Općih uvjeta poslovanja pri izvršavanju narudžbe u našoj internetskoj trgovini predstavlja obvezujući ugovor između Vas i tvrtke. Molimo vas da pažljivo pročitate Opće uvjete poslovanja prije potvrde narudžbe. Ako se ne slažete s našim Općim uvjetima poslovanja, ne možete upotrebljavati usluge koje pruža naša internetska trgovina. Također, nije moguće djelomično se složiti s Općim uvjetima poslovanja. Da biste dovršili kupnju, morate prihvatiti cjelokupne Opće uvjete poslovanja koji su na snazi u trenutku kupnje.

- Upotreba internetske trgovine

Tvrtka upravlja internetskom trgovinom u skladu s Općim uvjetima poslovanja. Internetska trgovina dostupna je kupcima u svakom trenutku, pri čemu tvrtka zadržava pravo privremeno onemogućiti ili obustaviti internetsku trgovinu bez prethodne najave.

Postoji mogućnost da će internetska trgovina biti privremeno nedostupna ili da privremeno neće biti moguće izvršiti plaćanja zbog održavanja i ažuriranja internetske trgovine. Tvrtka neće biti odgovorna za štetu koju biste mogli pretrpjeti tijekom održavanja i/ili ažuriranja internetske trgovine.

- Izvršavanje narudžbe u internetskoj trgovini

Smatra se da je kupoprodajni ugovor između dobavljača i kupca sklopljen kad kupac potvrdi narudžbu (kupac dobiva poruku e-pošte s potvrdom statusa „Narudžba potvrđena”). Od tog su trenutka sve cijene i ostali uvjeti kupnje fiksni i primjenjivi i za pružatelja usluge i za kupca. 

 

Postupak kupnje:

  1. korak: U ponudi dostupnoj u internetskoj trgovini kupac odabire željeni artikl i željenu količinu te potvrđuje svoj izbor pritiskom gumba „Dodaj u košaricu”. Ako kupac želi kupiti nekoliko različitih artikala, postupak treba ponoviti za svaki pojedinačni artikl. Nakon što kupac završi postupak odabira proizvoda, može nastaviti s postupkom kupnje pritiskom gumba „Blagajna”.
  2. korak: U ovom koraku kupac ispunjava obrazac sa svojim osobnim podacima potrebnima za isporuku željene narudžbe. Nakon ispunjavanja obrasca, kupac u određenim slučajevima može odabrati između nekoliko mogućnosti dostave i dodati druge proizvode ili usluge svojoj narudžbi. U ovom koraku kupac je obaviješten i o planiranom datumu isporuke. Prije dovršenja narudžbe, kupac ima mogućnost izbora između različitih načina plaćanja. Uzimajući u obzir odabrani izbor, konačni iznos koji treba platiti za narudžbu izračunava se još jednom prije završetka kupnje. Kupac potvrđuje postupak kupnje pritiskom gumba „Završi kupnju”.
  3. korak: Nakon završetka kupnje, kupcu se na web-mjestu prikazuje poruka potvrde u kojoj se navodi da je narudžba uspješno poslana i prikazuju pojedinosti poslane narudžbe. Uz to, kupac prima i potvrdnu poruku e-pošte na adresu e-pošte navedenu u 2. točki, pri čemu se u navedenoj potvrdnoj poruci e-pošte nalazI pregled narudžbe.

Svi podaci koje nam dostavite tijekom slanja narudžbe bit će obrađeni u skladu s Pravilima o zaštiti privatnosti koje možete pronaći na dnu web-mjesta.

Obavještavamo vas da će se vrijednost cjelokupne kupnje, uključujući isporuku ili druge troškove koji vrijede za kupnju, naplatiti nakon potvrde vaše narudžbe. Obavijestit ćemo vas o svim dodatnim troškovima prije nego što izvršite kupnju. S odabranim načinom plaćanja mogu biti povezati i dodatni troškovi.

Napomena: Male zalihe - U slučaju malih zaliha kad je količina raspoloživih proizvoda  2-3 kom. Zbog činjenice da poslujemo s nekoliko internetskih trgovina, u slučaju više narudžbi za isti proizvod s malim zalihama u isto vrijeme, proizvod možda više neće biti dostupan u trenutku odobrenja narudžbe. U takvim okolnostima postoji vjerovatnoća produženja roka za ispunjenje Vaše narudžbine, ali o tome i daljim mogućnostima ćemo Vas dodatno informisati u adekvatnom vremenskom roku.

- Cijene, načini plaćanja i promocije

 

Cijene

Sve cijene navedene na web-mjestu izražene su u EUR i uključuju PDV. Cijene se primjenjuju od trenutka kada je narudžba izvršena. Ponuda vrijedi do opoziva.

Načini plaćanja

U našoj internetskoj trgovini možete upotrebljavati sljedeće načine plaćanja:

  • Plaćanje pouzećem – kupac plaća račun gotovinom ili kreditnom karticom dostavnom kuriru koji robu isporučuje na adresu kupca - cijena 1,90 EUR s PDV-om
  • Plaćanje bankovnom karticom preko platnog prolaza (SaltPay)
  • Bankovni prijenos na žiro račun Prodavatelja
  • Plaćanje tvrtki

Tvrtka zadržava pravo provjere odabranog načina plaćanja s pomoću provjere autentičnosti. Nadalje, zadržavamo pravo daljnje provjere odabranog načina plaćanja tražeći da nam pošaljete dokaz o uplati. 

Upoznati ste s činjenicom da morate platiti cjelokupan iznos narudžbe (uključujući sve troškove povezane s transakcijom i isporukom) u skladu s odabranim načinom plaćanja. Jamčite da imate sposobnost i pravo izvršavati transakcije s pomoću kreditne kartice ili bilo kojeg drugog odabranog načina plaćanja.

Promocije

Web-mjesto nudi i popuste i druge promocije kojima se snižavaju cijene proizvoda (dalje u tekstu: promocije). Svaka promocija nudi se po sniženoj cijeni za određeno (ograničeno) razdoblje utvrđeno za svaku pojedinačnu promociju. Snižena cijena odnosi se na sve kupnje izvršene tijekom trajanja promocije.

Želimo Vas upozoriti da su određene promocije ograničene samo na nove korisnike koji još uvijek nisu izvršili kupnju u našoj internetskoj trgovini. U tom se slučaju navedena promocija ne odnosi na postojeće korisnike. Svaki pokušaj upotrebe takvih promocija bit će odmah blokiran, a adrese e-pošte upotrebljavane za izvršenje spomenute zlouporabe bit će izbrisane bez prethodne najave. Popusti i druge promocije obično nisu kumulativni, osim ako se u okviru svake pojedinačne promocije izričito ne navodi drugačije.

- Troškovi i dostava robe

 Prodavatelj je dužan ispuniti narudžbu i isporučiti robu ili usluge Kupcu u roku od 30 dana od dana sklapanja kupoprodajnog ugovora.

Uobičajeno vrijeme kada Prodavatelj šalje robu ili usluge je 2 do 3 radna dana od dana sklapanja kupoprodajnog ugovora ili 2 do 3 radna dana od dana uplate ukupne cijene narudžbe Prodavatelju.

U cijene nisu uključeni troškovi dostave. Troškove dostave možete pronaći u internetskoj trgovini. Tijekom podnošenja narudžbe vidjet ćete pregled cijena koji se sastoji od troškova kupnje, troškova dostave i ukupnih troškova.

Ako odaberete plaćanje pouzećem, kurirska služba naplatit će naknadu za dostavu paketa izračunatu tijekom podnošenja narudžbe (1,90 EUR s PDV-om). Ako odlučite platiti kreditnom karticom ili putem SaltPay, navedeni trošak neće Vam biti naplaćen.

Proizvodi koje ste naručili dostavit će se na adresu koju ste unijeli kao adresu za dostavu na našem web-mjestu.

Predviđeni rok dostave dostupan je kupcu nakon predaje narudžbe. Tvrtka zadržava pravo produžiti rok dostave u slučaju povećane potražnje ili kašnjenja usluge dostave. Ako tijekom dostave ne možete prihvatiti paket, kurirska služba pokušat će se dogovoriti s kupcem o novom načinu i mjestu dostave.

Ako kurir za dostavu ne uspije kontaktirati kupca, slijedi drugi pokušaj dostave paketa sljedeći radni dan. Ako i drugi pokušaj dostave ne uspije, paket i njegov sadržaj vraćaju se pošiljatelju.

Iznos plaćen za neuspješno isporučene i unaprijed plaćene narudžbe automatski se vraća u roku od osam radnih dana skladišta koje bilježi povrat paketa ili tvrtke koja utvrdi da paket nije uspješno isporučen.

- Pravo na odustajanje od Ugovora

Kupac koji izvrši kupnju u našoj internetskoj trgovini ima pravo odustati od Ugovora. Navedeno odustajanje od Ugovora može se izjaviti u roku od 14 dana od datuma isporuke narudžbe. Kupac ne mora navesti razlog svoje odluke. Navedeno pravo na odustajanje od Ugovora primjenjuje se samo na kupce koji su fizičke osobe i koji robu i usluge stječu ili upotrebljavaju izvan svoje profesionalne djelatnosti ili djelatnosti s ciljem ostvarenja dohotka. 

Smatra se da je izjava o odustajanju izdana pravodobno ako je podnesena u roku za odustajanje od Ugovora. Izjavu o odustajanju možete dostaviti na unaprijed dogovorenom obrascu ili nam je možete poslati e-poštom. Obrazac možete pronaći pri dnu naše web stranice -  „Obrazac za odustajanje od kupovine”. Teret dokazivanja koji se odnosi na ostvarivanje prava na odustajanje iz ovog članka snosi potrošač.

Nakon predaje izjave o odustajanju, svoje proizvode morate vratiti u roku od 14 dana od datuma izjave o odustajanju. Robu pošaljite na našu adresu: Bontour Hungary Kft., Régivám köz 4, 1174 Budapest, Mađarska. Smatra se da je roba pravovremeno vraćena ako je pošaljete prije isteka roka za povrat u trajanju od 14 dana. Morate vratiti neizmijenjenu količinu neoštećenih proizvoda, zapakiranih u originalno pakiranje ili ambalažu koja proizvode štiti na isti način kao i originalna ambalaža. Ne možete vratiti oštećene proizvode, proizvode u izmijenjenoj količini ili proizvode upakirane u neprikladnu ambalažu. U slučaju odustajanja od ugovora, podmirit ćete samo troškove povrata robe, s tim da se navedeni troškovi ne mogu nadoknaditi.

Ako ste već platili naručenu robu, odmah ćemo, ili najkasnije u roku od 7 radnih dana od slanja paketa na našu adresu, nadoknaditi sve zaprimljene uplate i uplate koje ste izvršili u vezi s narudžbom. Smatra se da je paket poslan na našu adresu kada ga naše skladište evidentira kao vraćeni paket. Zadržavamo pravo zadržati primljenu uplatu do povrata proizvoda koji su predmet odustajanja od ugovora.

Zaprimljene uplate nadoknadit ćemo istim sredstvima plaćanja koja ste upotrebljavali tijekom kupnje. U slučaju plaćanja pouzećem nabavna cijena proizvoda se vraća u vidu bankovskog transfera.

Izuzetak od prava na povlačenje

Iskorištavanje prava na odustajanje isključeno je za sljedeće ugovore:

  • ugovori o isporuci robe izrađeni prema specifikacijama potrošača ili jasno personalizirani;
  • ugovori o opskrbi robom koji se mogu pogoršati ili brzo isteći;
  • ugovori o isporuci robe koju je potrošač otpečatio nakon isporuke i koja se ne može vratiti iz higijenskih ili zdravstvenih razloga 
  • ugovori o isporuci robe koja se nakon isporuke i po svojoj prirodi nerazdvojno miješaju s drugim artiklima
  • ugovori o isporuci robe ili usluga, čija cijena ovisi o fluktuacijama na financijskom tržištu na koje profesionalci ne mogu utjecati i do kojih će vjerojatno doći tijekom razdoblja odustajanja;
  • ugovori o pružanju usluga u potpunosti izvršeni prije isteka roka za odustajanje i čije je izvršavanje započelo nakon izričitog prethodnog pristanka potrošača i izričitog odricanja od prava na odustajanje; (na primjer: provizija za plaćanje po pouzeću, osiguranje paketa);
  • ugovori o radovima na održavanju ili popravcima koji se moraju hitno izvršiti u potrošačevoj kući i izričito to zatražiti, u granicama rezervnih dijelova i radova koji su strogo potrebni za reagiranje u hitnim slučajevima.

- Reklamacije

Ako otkrijete da vaš proizvod ne radi ispravno ili ste dobili neprimjeren ili oštećen proizvod, na raspolaganju su vam sljedeće mogućnosti:

  • provedba jamstva dostave,
  • podnošenje reklamacije proizvoda.

Jamstvo isporuke

Rizik od oštećenja proizvoda i odgovornost za štetu na proizvodu prelazi na Kupca tek nakon njegovog pravilnog prihvaćanja, bez obzira na to preuzima li Kupac proizvod osobno ili preko ovlaštene treće strane. Prodavatelj preporuča Kupcu da prilikom preuzimanja narudžbe provjeri prihvaćenu narudžbu.
Prodavatelj ima pravo na uredno i pravodobno plaćanje cijene narudžbe od Kupca za isporučenu robu.

  1. Ako su vaši proizvodi oštećeni tijekom transporta ili nisu u skladu s vašom narudžbom, ljubazno vas molimo da nam prijavite grešku u roku od 48 sati od isporuke. Pošaljite nam poruku e-pošte koja sadrži fotografiju pakiranja (naljepnica mora biti jasno istaknuta na fotografiji) i primljenog proizvoda koji jasno ukazuje na oštećeno područje. Takodje, imate opciju da ako pri prijemu paketa uočite oštećenje u pakiranju, od Vašeg kurira mozete zadraziti formular sa  izvješćem o šteti paketa. 
  2. Dat ćemo prednost rješavanju vašeg zahtjeva u najkraćem mogućem roku i pružit ćemo vam zamjenski proizvod.
  3. Ako je zahtjev poslan prekasno, riješit će se kao reklamacija proizvoda.

Reklamacija proizvoda zbog materijalnih nedostataka

  1. Ako proizvod ne radi ispravno, pošaljite nam poruku na našu e-poštu i pomoći ćemo pružanjem potrebnog objašnjenja. Na taj ćete način spriječiti bilo kakvu potencijalnu zlouporabu proizvoda i štetu na samom proizvodu, kao i bilo kakve ozljede sebe ili drugih.
  2. Ako vaš proizvod ne radi, možete podnijeti reklamaciju navodeći materijalne nedostatke na proizvodu. Materijalne nedostatke možete primijeniti samo ako su navedeni nedostaci već postojali u trenutku kupnje, ali su otkriveni kasnije.
  3. Ako vaš proizvod ne radi zbog materijalnog nedostatka, molimo vas da nedostatak prijavite odmah nakon što ga otkrijete, ali ni u kojem slučaju kasnije od 30 dana od dana kada ste taj nedostatak otkrili. Pošaljite nam poruku e-pošte s fotografijom ili video isječkom s prikazom neispravnog proizvoda, na temelju kojeg se nedvosmisleno može utvrditi da proizvod ne funkcioniše na predvidjeni način. Ako je potrebno, zamolit ćemo Vas da nam vratite predmetni proizvod kako bismo ga mogli ispitati i utvrditi nedostatak proizvoda.
  4. Nećemo moći razmotriti Vašu reklamaciju za proizvode koji su oštećeni zbog nepravilne ili neprikladne upotrebe ili ponašanja koje nije strogo neophodno za utvrđivanje prirode, svojstva i funkcioniranja robe. Ako želite povrat predmetnog proizvoda nakon odbijanja Vaše reklamacije, poslat ćemo vam ga zajedno s računom za troškove povezane s isporukom navedenog proizvoda.
  5. Tvrtka je odgovorna za nedostatke u izradi proizvoda koji se uoče kroz 30 dana nakon isporuke. 
  6. Ako izvršavate nalog o materijalnom nedostatku, dostupne su Vam sljedeće mogućnosti:
  • zamjena proizvoda,
  • povrat kupoprodajne cijene

Tvrtka je odgovorna za nedostatke u izradi proizvoda koji se uoče kroz 30 dana isporuke. 

 

Materijalni nedostatak

Materijalni nedostatak može se primijeniti u sljedećim slučajevima:

  • ako proizvod ne sadrži karakteristike potrebne za njegovu uobičajenu upotrebu ili za stavljanje na tržište;
  • ako proizvod ne sadrži karakteristike potrebne za određenu upotrebu za koju je kupac kupio proizvod, a koje su prodavatelju bile poznate ili su prodavatelju trebale biti poznate;
  • ako proizvod ne sadrži karakteristike i kvalitete koje su izričito ili implicitno dogovorene ili propisane;
  • ako je prodavatelj kupcu dostavio proizvod koji nije u skladu s uzorkom ili modelom proizvoda, osim ako uzorak ili model proizvoda nisu prikazani samo u informativne svrhe.

Zaštita potrošača

Ako potrošač nije zadovoljan načinom na koji je Prodavatelj riješio njegovu pritužbu ili smatra da je Prodavatelj povrijedio njegova prava, Kupac ima pravo obratiti se Prodavatelju kako bi zatražio ispravku. Ako Prodavatelj odgovori na zahtjev potrošača u skladu s prethodnom rečenicom ili ne odgovori na takav zahtjev u roku od 30 dana od dana njegovog slanja potrošaču, potrošač ima pravo podnijeti prijedlog za pokretanje alternativnog rješavanja spora.

Nadležna tijela za nadzor zakonitosti u području zaštite potrošača su:
Državni inspektorat Republike Hrvatske

Sektor za nadzor trgovine, usluga i zaštite potrošača
sa sjedištem Zagrebu
Adresa: Šubićeva 29, 10 000 Zagreb

Telefonske centrale:

Središnji ured tel:  01 2375 100 
Područni ured Zagreb tel: 01 2375 265
Područni ured Rijeka tel: 051 444 750
Područni ured Split tel: 021 407 338
Područni ured Varaždin tel: 042 203 315
Područni ured Osijek tel: 031 389 833 


web poveznica za podnošenje pritužbi: https://dirh.gov.hr/podnosenje-prijava/83

Kupci mogu koristiti internetsku platformu za rješavanje sporova dostupnu na: Internetsko rješavanje sporova | Europska komisija (europa.eu)

    Dostupnost informacija

    Pružatelj se obvezuje da će kupcu uvijek pružiti sljedeće informacije:

    • identitet tvrtke (naziv i registrirana adresa tvrtke, matični broj),
    • podatke za kontakt koji korisniku omogućuju brzu i učinkovitu komunikaciju s pružateljem (e-pošta, automatska sekretarica),
    • bitne karakteristike robe ili usluga (uključujući usluge nakon prodaje i jamstva),
    • konačnu cijenu robe ili usluga, uključujući poreze, ili način izračuna cijene ako se zbog prirode robe ili usluge konačna cijena ne može izračunati unaprijed,
    • dostupnost proizvoda (svi proizvodi ili usluge ponuđeni na web-mjestu trebali bi biti dostupni u razumnom roku),
    • uvjete plaćanja, uvjete isporuke proizvoda ili uvjete za izvršenje usluge (način dostave, lokacija i rok),
    • informacije o svim potencijalnim troškovima prijevoza, dostave ili slanja, ili upozorenje da takvi troškovi mogu nastati ako se ne mogu izračunati unaprijed,
    • vremenski rok ponude,
    • uvjete, rokove i postupke u slučaju odustajanja od Ugovora i podatke o troškovima povrata robe (ako postoje),
    • objašnjenje postupka koji treba poduzeti u slučaju reklamacije, uključujući sve podatke o kontaktnoj osobi ili korisničkoj službi,
    • svijest o odgovornosti u slučaju materijalnih nedostataka,
    • mogućnost i uvjete usluga nakon prodaje i dobrovoljnog jamstva, ako je potrebno.
    • Pri pripremi web-mjesta može doći do određenih pogrešaka. Budući da ne možemo utjecati na te pogreške, ne snosimo odgovornost za njih. U slučaju većih odstupanja u pogledu cijena ili tehničkih svojstava proizvoda, obavijestit ćemo vas o tome kada izvršite narudžbu.

    Podaci o registraciji

    Naziv tvrtke: Bontour Hungary Kft.

    Sjedište: Régivám köz 4, 1174 Budapest, Mađarska 

    Matični broj tvrtke: 01 09 208840

    Porezni broj: HU25330287

    Bankovni račun:
    IBAN: HU18117630862185588100000000

    Prodavatelj je obveznik PDV-a (Porez na dodanu vrijednost)

    KOMUNIKACIJA

    Tvrtka će se obratiti korisniku samo s pomoću daljinske komunikacije ako je to potrebno za izvršavanje narudžbe.

    Tvrtka pruža usluge podrške svojim korisnicima na:

    E-mail: info@vasdom.hr.

    Telefonski broj: +385998241069

    Međutim, korisnicima se možemo obratiti i u komercijalne svrhe ako nam za to daju svoju privolu ili ako su već obavili kupnju u našoj internetskoj trgovini, pri čemu će navedena komunikacija:

    • biti jasno i nedvosmisleno označena kao reklamna poruka,
    • jasno prikazivati pošiljatelja,
    • jasno označiti razne promocije i druge tehnike marketinga kao takve.

    INTELEKTUALNO VLASNIŠTVO

    Svi podaci, slike i tekstovi, kao i bilo koji drugi materijali (npr. video sadržaji, grafikoni, skice itd.) na našem web-mjestu zaštićeni su autorskim pravima i/ili zakonom o intelektualnom vlasništvu.

    Kupnjom proizvoda ili upotrebom web-mjesta, korisnik neće steći autorska prava, imovinska prava ili prava intelektualnog vlasništva za proizvode i/ili web-mjesto. Korisnik može upotrebljavati materijale samo u svoje nekomercijalne svrhe.

     IZJAVA O ODRICANJU ODGOVORNOSTI

    Imajući na umu izjave o odricanju odgovornosti navedene u ovim Općim uvjetima poslovanja, tvrtka pruža sljedeća ograničenja:

    Ako odlučite upotrebljavati našu internetsku trgovinu i/ili naše web-mjesto, pristajete na to dobrovoljno i stoga preuzimate sve rizike. Web-mjesto i trgovina pružaju se „takvi kakvi jesu”, bez ikakvih neizravnih ili izravnih jamstava. Sve izjave o odricanju odgovornosti navedene u ovom poglavlju ili na drugim mjestima u ovim Općim uvjetima poslovanja vrijede u najvećoj mjeri dopuštenoj zakonom.

    Tvrtka ne jamči rad web-mjesta i njegovih funkcija te ne jamči da će web-mjesto raditi bez pogrešaka, virusa ili zlonamjernog softvera sličnog virusu. Uz to, tvrtka ne jamči da su podaci objavljeni na web-mjestu točni i sveobuhvatni. Tvrtka neće biti odgovorna za bilo kakvu štetu, uključujući, ali ne ograničavajući se na: izravnu, neizravnu ili posljedičnu štetu koja nastane ili se pojavi uslijed upotrebe web-mjesta. 

    Ako se odlučite za upotrebu internetske trgovine i izvršite plaćanje u našoj internetskoj trgovini, izričito se slažete da je upotrebljavate na vlastitu odgovornost i da ćete sami snositi sve rizike koji se odnose na plaćanje u našoj internetskoj trgovini, uključujući, ali ne ograničavajući se na neuspjela plaćanja od strane korisnika, pogreške u plaćanju i pogreške povrata u slučaju reklamacije. Ova se izjava o odricanju odgovornosti primjenjuje u najvećoj mjeri dopuštenoj zakonom. Tvrtka neće biti odgovorna za bilo kakvu štetu koja bi mogla nastati u vezi s upotrebom web-mjesta i/ili proizvoda dostupnih u našoj internetskoj trgovini.


    ZAVRŠNE ODREDBE

    Sklapanje ugovora - Zajedno s naručivanjem usluga na web-mjestu, kao i na svim podstranicama ovog web-mjesta, ovi Opći uvjeti poslovanja imaju karakter ugovora sklopljenog između kupca i tvrtke.

    Odvojivost odredbi - Ako se bilo koja od odredbi ovih Općih uvjeta poslovanja pokaže (u cijelosti ili djelomično) nezakonitom ili ništavnom na bilo koji drugi način, navedena će se odredba smatrati (u cijelosti ili djelomično) izbrisanom, dok se preostali Opći uvjeti poslovanja i dalje primjenjuju.

    Puna pravna sposobnost - Korisnik jamči da ima potpunu sposobnost za preuzimanje prava i obveza koje proizlaze iz ovih Općih uvjeta poslovanja. Time jamčite da vam nije potreban pristanak ili odobrenje bilo koje treće strane da biste ispunili svoje obveze koje proizlaze iz ovih Općih uvjeta poslovanja.

    Poznavanje Općih uvjeta poslovanja - Ovime jamčite da ste pročitali i da ste u potpunosti upoznati s ovim Općim uvjetima poslovanja prije nego što ih prihvatite, osobito kada je riječ o utvrđenim izjavama o odricanju odgovornosti.

    Zakon koji se primjenjuje na ove Opće uvjete poslovanja Na ove se Opće uvjete poslovanja primjenjuje zakonodavstvo Republike Hrvatske. Svi sporovi koji proizlaze iz ovih Općih uvjeta poslovanja u nadležnosti su sudova u Republici Hrvatskoj.

    Izmjene ovih Općih uvjeta poslovanja Nemate pravo mijenjati bilo koju odredbu navedenu u ovim Općim uvjetima poslovanja ili se odricati (u cijelosti ili djelomično) valjanosti bilo koje od navedenih odredbi. Tvrtka ima pravo izmijeniti ove Opće uvjete poslovanja u bilo kojem trenutku. Sve izmjene bit će objavljene na web-mjestu. Ako i dalje upotrebljavate web-mjesto, smatrat će se da se slažete s izmjenama na snazi u relevantno vrijeme. Ako se ne slažete s izmjenama, imate pravo odustati od Ugovora.

    Cjelokupnost ugovora Ovi Opći uvjeti poslovanja predstavljaju cjelokupnost sporazuma koji se primjenjuje između ugovornih strana. Svi potencijalni prethodni pisani ili usmeni sporazumi ili pregovori bit će u potpunosti zamijenjeni ovim Općim uvjetima poslovanja.

    Značenje pojmova Definicije pojmova upotrebljavanih u ovim Općim uvjetima poslovanja navedene su na početku ovih Općih uvjeta poslovanja.